23 Feb, 2019 | 17 Jamadil Akhir, 1440 AH

Question #: 2362

January 30, 2019

1. Kaya ye kuffar ka kalima hai "Rizq Allah ki taraf se hai magar talash zaroor kar lena chaye"? 2. Saffar main manzil par pohanch kar kasr namaz parhna afzal hai ya jamat ke sath? Sirf kasr namaz ada kar saktay han? Regards

Answer #: 2362

1.  کیا یہ کفر کا کلمہ ہے ’’ رزق اللہ کی طرف سے ہے مگر تلاش ضرور کر لینا چاہیے‘‘ ؟

2.  سفر میں منازل پر پہنچ کر قصر نماز پڑنا افضل ہے یا جماعت کے ساتھ؟

3. صرف قصر نماز ادا کر سکتے ہیں؟ شکریہ

الجواب حامدا ومصلیا

1- ’’  رزق اللہ کی طرف سے ہے مگر تلاش ضرور کر لینا چاہیے‘‘ یہ جملہ کفریہ نہیں ہے۔

2-  جماعت کے ساتھ نماز  پڑھنے کی بہت بڑی فضیلت ہے ، اس لیے    سفر میں اپنی منزل پر پہنچنے کے بعد  جماعت کے ساتھ نماز پڑھنا چاہیے، جماعت کو نہیں چھوڑنا چاہیے۔

3- سفر کی حالت میں  فرض  اور وتر   پڑھنا تو  ہر حالت میں ضروری ہے،  اور سنت موکدہ کے بارے میں تفصیل یہ ہے کہ اگر کہیں ٹھہرا ہوا ہے اور آسانی سے سنت مؤکدہ پڑھ سکتا  ہےتو    سنت مؤکدہ کو پڑھ لینا چاہیے۔ اور  اگر راستے میں ہے تو  چھوڑ سکتا ہے۔

فی الدر المختار - (1/ 556)

 وإرادة سفر، وقيامه بمريض، وحضور طعام

وفی  حاشية ابن عابدين -  (1/ 556)

 (قوله وإرادة سفر) أي وأقيمت الصلاة ويخشى أن تفوته القافلة بحر؛ وأما السفر نفسه فليس بعذر كما في القنية.

وفی البحر الرائق (2/ 141)

وقيد بالفرض لأنه لا قصر في الوتر والسنن . واختلفوا في ترك السنن في السفر فقيل الأفضل هو الترك ترخيصا وقيل الفعل تقربا . وقال الهندواني الفعل حال النزول والترك حال السير وقيل يصلي سنة الفجر خاصة وقيل سنة المغرب أيضا . وفي التجنيس والمختار أنه إن كان حال أمن وقرار يأتي بها لأنها شرعت مكملات والمسافر إليه محتاج وإن كان حال خوف لا يأتي بها لأنه ترك بعذر.

وفی حاشية ابن عابدين -(2/ 131)

(قوله هو المختار) وقيل الأفضل الترك ترخيصا، وقيل الفعل تقربا. وقال الهندواني: الفعل حال النزول والترك حال السير، وقيل يصلي سنة الفجر خاصة، وقيل سنة المغرب أيضا بحر قال في شرح المنية والأعدل ما قاله الهندواني.  قلت: والظاهر أن ما في المتن هو هذا وأن المراد بالأمن والقرار النزول وبالخوف والفرار السير لكن قدمنا في فصل القراءة أنه عبر عن الفرار بالعجلة لأنها في السفر تكون غالبا من الخوف تأمل.

 والله اعلم بالصواب

احقرمحمد ابوبکر صدیق  غفراللہ لہ

دارالافتاء ، معہد الفقیر الاسلامی، جھنگ

۲۷؍جمادی الاول؍۱۴۳۷ھ

۳؍فروری ؍۲۰۱۹ء